Primăria Sector 6 dă peste 1,2 milioane de lei pentru servicii de supraveghere a execuției unor lucrări

292

Reprezentanții Primăriei Sectorului 6 au lansat o licitație deschisă de peste 1,2 milioane de lei pentru achiziția serviciilor de supraveghere a execuției lucrărilor pentru opt clădiri cu destinația afterschool sau grădiniță. Ofertele se pot depune până pe 27 februarie.

Astfel, potrivit anunțului publicat pe platforma SEAP, Primăria Sector 6 urmează să cumpere servicii de supraveghere a execuției lucrărilor prin diriginte de șantier în cadrul “Programului de Eficiență Energetică a Clădirilor Publice din Sectorul 6”, program ce are ca obiectiv general construcția a opt clădiri cu destinația afterschool sau grădiniță.

Serviciile de supraveghere menționate în anunțul de licitație sunt necesare pentru următoarele opt obiective: “Construire corp grădiniță în incinta Grădiniței nr. 274; Construire corp grădiniță în incinta cartierului ANL Brâncuși; Construire corp grădiniță în incinta Școlii Sfinții Constantin și Elena; Construire after school în incinta Școlii nr. 193; Construire after school în incinta Școlii Gimnaziale Sfântul Andrei; Construire after school în incinta Școlii nr.117; Construire after school în incinta Școlii nr.197; Construire after school în incinta Școlii nr.156”.

Citește și: Cursuri suspendate din cauza gripei, în şcoli şi grădiniţe din Bucureşti. Elevii vor sta acasă trei zile

Licitația este deschisă, durata contractului este de 36 de luni, iar ofertele pot fi depuse până pe 27 februarie, ora 15:00, potrivit anunțului publicat pe SEAP.

Valoarea totală estimată a serviciilor de supraveghere a lucrărilor de execuție prin diriginte de șantier este de 1.214.952,60 de lei, fără TVA, și este compusă din valoarea alocată la nivelul Devizului General pentru fiecare obiectiv în parte.

“Activitățile contractului includ prestarea serviciilor de asistență tehnică pe perioada de execuție a lucrărilor și în perioada de garanție (cinci ani de la recepția la terminarea lucrărilor) până la semnarea procesului verbal de recepție finală”, se precizează în anunț.

Printre activitățile pe care prestatorul urmează să le aibă se numără elaborarea și transmiterea de notificări către proiectant referitoare la apariția unei situații neprevăzute; verificarea unor documente; verificarea corectitudinii coordonării de către executant și urmărirea respectării programului.

Criteriul de atribuire este cel mai bun raport calitate-preț.

Finanțarea se face din fonduri bugetare.