Primăriile de sector ale Capitalei și diverse instituții subordonate lor au cheltuit, de la 1 martie și până la ridicarea stării de urgență, aproape 90.000 de euro pe servicii de media – de la filmulețe de promovare până la bannere, flyere și spații de emisii TV.
În plus, patru dintre primarii Bucureștiului au plătit personal pentru ca filmulețe de promovare ale acțiunilor lor să ajungă pe Facebook-ul cât mai multor utilizatori din București. În total, aceștia au cheltuit în ultimele trei luni din buzunarul propriu 52.092 de lei (aproximativ 11.000 de euro) pe reclamele de pe rețeaua de socializare.
Primăria Sectorului 6, condusă de Gabriel Mutu, și instituțiile subordonate ei nu au cheltuit pe perioada stării de urgență niciun leu pe servicii media. Dar asta pentru că primăria achiziționase deja pe 29 ianuarie servicii de fotografie și video în valoare de 26.354 de euro. Durata contractului este, potrivit anunțului de atribuire, de 11 luni.
Citește și: AUDIO // Primarul Sectorului 6, Gabriel Mutu interviu la RFI despre redeschiderea parcurilor
Pe pagina sa personală de Facebook, Gabriel Mutu a investit numai 300 de lei în reclame plătite de la 1 martie și până acum.
Total cheltuieli servicii media martie-mai: 62.5 euro
Total cheltuieli servicii media 2020 (până în prezent): 26.416 euro